View Full Version : Het praatje van Chit in het Nederlands

Ichpuchtli
05-10-05, 05:26 PM
Hier is een plaats om uw problemen te posten of als u enkel van in het Nederlands houdt te babbelen. Ik zal elke dag antwoorden tenzij ik weg ben. :) :)

Rakshi
05-12-05, 03:30 AM
Ha, hier is het nederlandse draadje. Ik vraag me af of er nog meer Nederlanders zijn hier....

Of Belgen, of Surinamers of andere nederlands sprekenden.

Ichpuchtli
05-12-05, 03:36 AM
Ja zijn er hier meer mensen wie het Nederlands uw niet alleen spreken. Ik spreek het Nederlands. Gelieve te schrijven uw hieronder probleem.

Ichpuchtli
05-12-05, 04:38 PM
Hallo Rakshi of een andere Nederlandse sprekende mensen. Ik heb enkel één of ander ding vrij grappig van de Duitse Pagina van het chitpraatje. Het was een nieuwsdocument titel die ik denk een gehele pagina was en de titel was. "Wij zijn de paus."
Kent je om het even welke Nederlandse grappen. Ik ben geen goed met grappen tenzij zij in het Engels zijn. (Nota: Het gebruiken van je niet u)

tetsuo76
02-11-06, 03:05 PM
hallo hallo hallo ons benne Nederlanders!

nikki
02-11-06, 08:30 PM
Ik ben ook een nederlander, maar ik woon in amerika! :)

tetsuo76
02-13-06, 08:19 AM
Ik heb een tijd in een Texas gewoond... Sja soms word ik grenzeloos verliefd. Austin (TX) was geen slechte plek om te verblijven!

nikki
02-13-06, 10:31 AM
ik ben in Amerika vanaf mijn 14de jaar....maar ik mis nederland :)

tetsuo76
02-14-06, 04:24 AM
Heel goed dat je je Nederlands niet vergeten bent! Het blijt toch bij je lijkt mij. Mijn vader kwam uit Nederlands Indie, hoewel hij er jaren niet meer geweest was, sprak hij het als de beste. Waar uit Nederland kom je vandaan?