View Full Version : adhd i norge

gabriela
08-09-04, 11:54 AM
Terje sagvolden

<!-- ws_fieldtypes_textbox_view template ends --><!-- ws_fieldtypes_textbox_view template starts -->Professor II

<!-- ws_fieldtypes_textbox_view template ends --><!-- ws_fieldtypes_textbox_view template starts -->Telefon (+47)
Tel.: 2285 1286, Fax.: 2285 1249

<!-- ws_fieldtypes_textbox_view template ends --><!-- ws_fieldtypes_url_view template starts -->E-post
terje.sagvolden@basalmed.uio.no (terje.sagvolden@basalmed.uio.no)

<!-- ws_fieldtypes_url_view template ends --><!-- ws_fieldtypes_textarea_view template starts -->Kontor/besøk
Fysiologisk institutt, Universitetet i Oslo, P.O. Box 1103 Blindern, 0317 Oslo

http://uit.no/psykologi/ansatte/42
<!-- ws_fieldtypes_textarea_view template ends --><!-- ws_fieldtypes_textarea_view template starts -->

gabriela
08-09-04, 12:03 PM
<TABLE height=1 width=575 border=0><TBODY><TR><TD width=429 height=1><BIG><BIG><BIG>adhd-foreningen</BIG></BIG></BIG>
<BIG><BIG><BIG>tidligere mbd-foreningen i norge</BIG></BIG></BIG>
<BIG><BIG><BIG>medlem av ffo (funksjonshemmedes fellesorganisasjon)</BIG></BIG></BIG>
<BIG><BIG><BIG></BIG></BIG></BIG>
<BIG><BIG><BIG>arstein arnebergsv. 30</BIG></BIG></BIG>
<BIG><BIG><BIG>1366 lysaker</BIG></BIG></BIG>
<BIG><BIG><BIG></BIG></BIG></BIG>
<BIG><BIG><BIG>telefon: 67 12 85 85 </BIG></BIG></BIG>
<BIG><BIG><BIG>telefax: 6712 85 86</BIG></BIG></BIG>
</TD></TR><TR><TD width=429 height=1><SMALL></SMALL><SMALL></SMALL>

post@adhd-foreningen.no

</TD></TR></TBODY></TABLE>
http://www.adhd-foreningen.no/hoved.htm

oskar
03-19-05, 07:57 PM
Hei, jeg er 40 og skal starte på conserta nå. Trenger all den hjelp og støtte jeg kan få. Livet er gått til helvete, etter at symtomene ble for mye for henne (men hun var ikke me på seg selv i sirklene under fortvilelsen, f. eks.) Nå, kan bli for mye nå.
Kaoset i hodene og følelsene, smerten rundt min lille datter, verdens beste far, men faller.... Har håp med medisinene i den forstand at jeg letter kan sortere, og begynne å jobbe meg ut av natten, snakke med mor uten å skremme henne bort med fortvilelsen.

Jeg vil gjerne høre andres erfaringer med Conserta i voksen alder, eller eksperttips

Andrew
03-19-05, 08:13 PM
Hei og velkommen å det forums. JEG kanne gjerne oppfatte problemene du ansikt , idet de er meget analog med meg egen. Behage fortsette å stolpe her over!

normall
01-01-10, 10:31 AM
Hi, I am American living here in Norway. I suffer from Depression not ADHD, but thought this might be a good place to ask this question. I am trying to see if they prescribe the medication Stablon here for depression. I searched everywhere under all the brand names and generic to see if I could find out anything on it here. I found nothing, not even searching the pharmacy homepage. I dont see my doctor for another 2 weeks and that is a long time to wait when you feel bad. Of course it is a holiday week and nothing is open for a while to find out anything. Does anyone know whether Stablon is used here in Norway or is there anyway to find out... Takk for your help!!

Electra2
02-27-12, 07:03 AM
Hi, I am American living here in Norway. I suffer from Depression not ADHD, but thought this might be a good place to ask this question. I am trying to see if they prescribe the medication Stablon here for depression. I searched everywhere under all the brand names and generic to see if I could find out anything on it here. I found nothing, not even searching the pharmacy homepage. I dont see my doctor for another 2 weeks and that is a long time to wait when you feel bad. Of course it is a holiday week and nothing is open for a while to find out anything. Does anyone know whether Stablon is used here in Norway or is there anyway to find out... Takk for your help!!

Sorry! Have never heard of it before :(